Home Bots & Business Radisys komt met app-loze chatbot

Radisys komt met app-loze chatbot

door Pieter Werner

Radisys heeft een app-loze AI-aangedreven 3- in-1 (video, spraak, tekst) bot voor digitale klantinteracties geïntroduceerd, de Radisys Engage Video Assistant (EVA). Met EVA kunnen klantenservice, verkoop- en marketingteams volgens Radisys hun contacten met klanten beter personaliseren.

Klanten kunnen via EVA visueel communiceren met medewerkers door een vast klantenservicenummer te bellen met behulp van een Video over LTE (ViLTE) -compatibele 4G / LTE of 5G-smartphone, of door op een link op de website te klikken zonder download. De EVA kan ook worden geïntegreerd met mobiele apps.

Intentie

De AI-engine van EVA bepaalt volgens de leverancier de intentie van de klant en levert de juiste informatie, en indien nodig ondersteunt het de overgang van de bot-interactie naar live agents om een ​​consistente en naadloze klantervaring en het meest kosteneffectieve gebruik van live agents te garanderen.

Bot-as-a-service

EVA is ook als white label-oplossing beschikbaar voor serviceproviders. Dit maakt nieuwe inkomstenstromen mogelijk door Bot-as-a-Service voor videogesprekken aan te bieden voor callcenters, MKB’s en klanten van grote ondernemingen, en het kan de kosten van contactcenters verlagen door interacties – zoals how-to-interacties of geavanceerde probleemoplossing – die onvoldoende worden beheerd, te automatiseren. alleen met spraak- of tekstbots.

Video

“Video is een beproefde manier om meer betrokkenheid te creëren, doorkliks te vergroten en verbindingen om te zetten in aankopen”, zegt Al Balasco, vice-president communicatieoplossingen, Radisys. “Engage Video Assistant is de eerste digitale engagement-bot-applicatie die video, spraak en tekst naadloos combineert om overal en altijd een alomtegenwoordig en aanpasbaar merk en klantenservice te bieden voor B2B- en B2C-klantinteracties.”

Misschien vind je deze berichten ook interessant