Home Bots & Business Maurits Houck, UiPath: ‘Maak van social distancing geen professional distancing’

Maurits Houck, UiPath: ‘Maak van social distancing geen professional distancing’

door Marco van der Hoeven

“Kunnen we manieren vinden om in deze tijden dichter bij elkaar te komen?”, vroeg Maurits Houck, Regional Manager Benelux bij UiPath, zich af. Net als veel andere organisaties moest UiPath een klantenevenement annuleren vanwege de coronacrisis. Om toch in contact te blijven met die klanten gaat UiPath onder meer LinkedIn actief inzetten.

“Iedereen is zakelijk wel verbonden met LinkedIn.”., legt Maurits Houck uit. “Vandaar dat we deze groep hebben opgezet voor onze klanten.” Het is de bedoeling dat zowel UiPath als de klanten zelf daar actief in deelnemen. “De doelstelling is om elkaar te informeren over de snel groeiende markt voor RPA, zodat we professioneel dichter bij elkaar komen. Ik denk dat dit het nieuwe normaal wordt in deze tijden.”

Contact

Inhoud is er genoeg, bijvoorbeeld van de RPA-gebruikers die een presentatie zouden geven tijdens de klantendag, bijvoorbeeld over toepassingen als process mining. En Tegelijkertijd wil Houck de LinkedIn-groep gebruiken om de lijntjes kort te houden. “Neem vooral met een direct bericht contact met me op als je vragen hebt.”

Misschien vind je deze berichten ook interessant