Home Bots & Business Accenture en UiPath breiden samenwerking uit

Accenture en UiPath breiden samenwerking uit

door Pieter Werner

Accenture en UiPath hebben een verdere samenwerking aangekondigd om de acceptatie van bedrijfsbrede automatisering in de markt te stimuleren. De samenwerking die al werd aangekondigd op de UiPath FORWARD IV-conferentie in oktober, is bedoeld om de automatiseringsoplossingen van UiPath te combineren met de diensten en branche-expertise van Accenture.

Accenture en UiPath bedienen al over de hele wereld klanten, waaronder Uber en het University of Chicago Medical Center. Chad Aronson, global head of Intelligent Automation bij Uber, zegt: “Bij Uber gaat het erom hoe we technologie en innovatie toepassen om onze klanten van dienst te zijn. Door samen te werken met UiPath en Accenture konden we profiteren van de toonaangevende automatiseringstechnologie van UiPath en de digitale en industriële expertise van Accenture. Deze krachtige combinatie heeft Uber geholpen ongeëvenaarde resultaten te behalen in zijn digitale transformatietraject om de productiviteit, kwaliteit, prestaties en gebruikerservaring van de interne bedrijfsvoering te verbeteren.”

Patiëntervaringen

Bij het University of Chicago Medical Center heeft Accenture het UiPath Intelligent Automation-platform gebruikt om de ervaringen van werknemers en patiënten te verbeteren in deze tijd van een wereldwijde pandemie. In slechts zes maanden tijd is UChicago Medicine met succes overgestapt van een proefprogramma naar een volledig operationeel Bot Center of Excellence dat initiatieven voor robotprocesautomatisering zal uitvoeren, beheren en updaten.

Shariq Ata, uitvoerend directeur voor Data Analytics, Architectuur, Integratie en Innovatie aan het University of Chicago Medical Center, zei: “Samen met Accenture hebben we automatiseringstechnologie in onze supply chain-, apotheek- en inkomstencyclusafdelingen gebracht, wat resulteert in kostenbesparingen en verbeteringen in de ervaringen van zowel werknemers als patiënten. Het team onderzoekt en levert momenteel verdere automatisering op het gebied van epische testautomatisering, operationele IT-optimalisatie en contactcenteractiviteiten. Accenture brengt de juiste mix van technische en medische expertise om UiPath-automatiseringsoplossingen snel te identificeren, beoordelen en implementeren.

Transformaties

Paul Daugherty, group chief executive – Technology en chief technology officer bij Accenture, voegde toe: “Meer samenwerking met UiPath zal onze klanten helpen meer voordelen te halen uit automatisering en nog meer waarde te halen uit de gecomprimeerde transformaties die ze maken. Wanneer we het gewone automatiseren, kunnen we het buitengewone ontketenen. Ons uitgebreide werk met UiPath markeert een belangrijke stap voorwaarts in het bevorderen van het zakelijke en menselijke potentieel van automatisering, door het krachtige automatiseringsplatform van UiPath te combineren met de expertise van Accenture in het stimuleren van transformationele resultaten voor zijn klanten.”

Daniel Dines, mede-oprichter en Chief Executive Officer van UiPath, zei: “Accenture en UiPath bieden samen unieke mogelijkheden die onovertroffen zijn, en we geloven dat dit voor klanten in elke branche een transformatie zal zijn. Snelheid gaat tegenwoordig hand in hand met succes. Bedrijven kunnen het zich niet veroorloven om te wachten en morgen iemand in te huren om de oplossing te bouwen die ze vandaag nodig hebben. Samen kunnen UiPath en Accenture ondernemingen helpen het volledige potentieel van automatisering op grote schaal te realiseren naarmate het volwassen wordt.”

Misschien vind je deze berichten ook interessant